3

o1

o3

o7

o8

o5

o21

o6

o4

~ Szerző: domjanandi - 22/01/2009.

2 hozzászólás to “3”

  1. Kedves Andi!

    Köszönöm szépen ezt az élményt! Mindig is szerettem volna magamról olyan szép, nőies, művészi képeket, amilyenekkel a magazinokban találkoztam. Eddig még nem volt hozzá merszem, hogy felkeressek egy fotóstúdiót. Sokat segített amikor emaileztünk, hogy bátorítottál, mert nagyon izgultam a fotózás előtt. A sminkelés és az előkészületek annyira oldott hangulatban teltek, hogy bátran álltam a kamera elé. Elmodani nem tudom, hogy milyen nagy könnyebbség volt, hogy egy NŐ áll a kamera mögött! Nem kellett szégyellősködni és igazi profinak érezhettem magam, mert sok segítséget kaptam. Az elkészült képek gyönyörűek lettek, és igazi meglepetés volt a férjemnek. Azért írtam ezt le ilyen részletesen, hogy bátorítsak mindekit, aki ilyen szép képeket szeretne magáról, hogy vegye fel veled a kapcsolatot!

    KO

    • Kedves KO!

      Köszönöm az elismerő szavakat! Nagyon örültem annak, amit írtál. A fotózások után mindig úgy érzem, hogy teljesen feltöltődtem, pláne amikor ennyire kedves visszajelzéseket kapok. Annak ellenére, hogy először készültek rólad műtermi képek, nagyon ügyes voltál!! A fotók pedig önmagukért beszélnek. Örülök, hogy eljöttél hozzám, remélem még találkozunk! 🙂

      Puszi

      Andi

Vélemény, hozzászólás?

 
