Ribizlinek

20

Hepöning volt a mezőn 🙂 (2 nappal később már felszedték őket)

~ Szerző: domjanandi - 28/07/2009.

4 hozzászólás to “Ribizlinek”

  1. Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj!!!!! Köszi, köszi, köszi!!!!
    A pláne, az meg az, hogy anyu kolléganője mondta, hogy le akarta nekem fotózni amikor arra járt, csak nem volt nála gép, a telója meg nem volt jó. Mert látta nálam is a képet a toronyról és megismerte a helyet. És én úgy sajnáltam, mert IMÁDOM az ilyen bálás képeket, és annyira nagyon szeretnék egyszer ilyet fényképezni én is-énis!!! 🙂 Úgyhogy ez így nem csak maga a klassz fotó, hanem a háttér-sztori miatt is ütős!! 🙂
    Tenkjú az ajánlást! 🙂
    puszi
    Ribizli

  2. de jó, na akkor duplán megérte :)) Én már múltkor kitaláltam, hogy úgyis sokat járunk arra, majd készítek fotót pl naplementénél, vagy ősszel vagy amikor havas, de a lényeg hogy összegyűjtök 4 különbözőt, és a végén csinálok belőle egy montázst. A fejemben már megvan készen 🙂
    pusziiiiiiii

  3. Andikám Te aztán tudsz fotózni! 🙂 Nagy nagy gratula! 😉

Hozzászólás