Art is the solution for chaos

23

Reklámok

~ Szerző: domjanandi - 07/09/2009.

2 hozzászólás to “Art is the solution for chaos”

  1. Igazából ehhez akartam kommentelni gyorsan mert rohanok. 🙂

    INFO: a mostani digitális fotó újságban van egy miniportfólió Bán Saroltával. Ebben a műfajban dolgozik, és nagyon klassz dolgokat csinál!

    Furcsa, hogy ha látok/hallok valami újat, akkor utána néhány napon belül még egyszer szembejön velem a téma. 🙂
    Most ezek az új képeid leptek meg.

    Majd még nézegetem őket, mert ez azért nem könnyű műfaj szerintem… 🙂
    Ügyes vagy nagyon!!!

    Puszik!

    • Köszi az infót Kata! Meg fogom nézni. Őszintén szólva nem tervezek áttérni, csak kicsit játszottam a PS-sel. Csak az egyiknél volt meg előre koncepció a fejemben (végül az sem olyan lett, mint eredetileg kigondoltam, mert közben még alakult sokat), a többinél csak pakoltam a layer-eket. Háth, igen, ezen pl látszik is. Igazából próbálgattam csak a montázst, és egyetértek, hogy ez nem könnyű. Kevés kell ahhoz, hogy átcsapjon giccsbe vagy éppen jelentéktelenbe. Nagyon nehéz megtalálni a kettő között lévő keskeny sávot. Próbálkoztam :-)))
      Bán Saroltára viszont kíváncsi vagyok!
      puszi

Vélemény, hozzászólás?

 
