Love

Belváros. Körfolyosó. Polgári lakás.

Kicsit másképp:

24

.

.

.

25

Dekorációként is kipróbáltam:

26

Van még néhány hasonló ötletem 🙂 To be continued…

~ Szerző: domjanandi - 10/09/2009.

3 hozzászólás to “Love”

  1. tipp: ezek postit cetlik? a bokeh-hoz kellett? vagy nagyon mellé lövöldözöm…?

    • Neem. Ezek sima kartonlapból kivágott szívecskék. Nincs rajta bokeh, ez egyfajta “street art”.

  2. á, én azt hittem, hogy a múltkori szívecskés-bokeh tesztelésből megmaradt postitek, úgy bokeh… 🙂 de oké, most is okosabb lettem! 🙂 izgalmas!

Vélemény, hozzászólás?

 
