…itt van újra

IMG_3473_6655a

Reklámok

~ Szerző: domjanandi - 18/09/2009.

3 hozzászólás to “…itt van újra”

  1. jajjj de klassz lett!!!! amikor ott markolásztam őket, még nem is sejtettem, hogy időutazni fogok! Juhé, akkor már 2 éves voltam 🙂

  2. hihi. igen, akkor még én sem gondoltam, hogy ennyire gyűrött lesz a dolog, de bevillant a szikra amikor nekiálltam 🙂
    Én fél éves voltam akkor ősszel :-))

  3. én még pontosabban 2,5 🙂
    kedvencem amikor bevillan a szikra. azok a legjobb képek úgyis 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
